Algemene Voorwaarden

Bestelling en levering.

Wat gebeurt er nadat jij besteld hebt en je betaling is afgerond?
  • Op het moment dat jij je order compleet gemaakt hebt, dan komt deze bij ons in de mailbox binnen. Wij kijken of we alle gegevens hebben die nodig zijn voor de bestelling en of de betaling goed gegaan is. Mocht er ergens iets niet kloppen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om dit te corrigeren. Wij willen namelijk dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou aankomt.
  • Wanneer we de betaling ontvangen hebben, en het product op voorraad is. Sturen we dit binnen twee tot drie werkdagen naar je toe. Mocht het product niet meer op voorraad zijn omdat het een origineel artikel is dan krijg je hierover zo snel mogelijk bericht. Dan kan het zijn dat het product opnieuw gemaakt wordt en dat het langer duurt.
  • Alle producten op deze website zijn handgemaakt en daarmee zijn ze uniek. Ze hebben ieder hun eigen persoonlijkheid. Daarom zijn de afbeeldingen ter inspiratie. Het uiteindelijke product kan afwijken van de foto.

Als het pakketje is afgeleverd bij post NL ontvang je van ons een Track & Trace code waardoor je de order in de gaten kan houden.

Ruilen en Retourneren

Natuurlijk kan het zo zijn dat jij jouw product ontvangt en zoiets hebt: “Is dit het nou?” of dat het niet past of welke reden dan ook en dat je eigenlijk niets anders wilt dan een andere variant of zelfs je geld terug.

Dan heb je in Nederland altijd de wet “Koop op afstand” met deze wet ben jij als consument beschermd tegen online verkopen. Dit zorgt ervoor dat je binnen 14 dagen je product retour mag sturen zonder opgaaf van reden. Wij bij ME Art hopen dat je deze reden wel opgeeft, zodat wij hierop onze service kunnen verbeteren.

Laat het ons weten in een email dat jij het product wil terug sturen. Dan sturen wij het adres toe. Wanneer je geld terug wilt, dan staat dit 5 werkdagen na ontvangst van het pakket op je rekeningnummer waar je van betaald hebt. Zorg er altijd voor dat je het pakket opstuurt met behulp van een Track & Trace code. Want jij bent verantwoordelijk voor het terugsturen. Mocht er toch iets mis gaan kunnen we met behulp van die track & trace code bekijken waar het pakketje is.

De kosten van het retourneren zijn voor de koper.

Snel en makkelijk retourneren:

  1. Stuur een email met de eventuele reden van retourneren.
  2. Wij mailen jou het adres toe.
  3. Stuur je bestelling op met behulp van een Track & Trace code
  4. Na een goede ontvangst wordt het geld naar je overgemaakt.

Garantie:

We hopen dat je ontzettend tevreden gaat zijn met je aankoop. Maar mocht er toch iets  onverwachts zijn of gebeuren helpen we je graag.

We willen je dan ook vragen om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen via het contactformulier met wat er mis is, zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Wanneer je product binnen 6 maanden na aankoop stuk gaat, bij normaal gebruik, dan zorgen we voor een passende oplossing.

Buiten die tijd horen we nog steeds graag van je, maar kunnen we niet garanderen dat er een goede oplossing gevonden wordt.

Wat we wel willen garanderen is dat we ons uiterste best doen om je een zo fijn mogelijke klantervaring te geven en dat kan alleen als we horen wat je mening is.

 

0
    0
    Winkelmandje
    Winkelmandje is leegTerug naar Winkel